Najważniejsza świadomość celu

Dziś zdałem sobie sprawę, że do wakacji zostało już tylko 5 miesięcy. To czas w którym muszę spalić około 15 kilogramów tłuszczu żeby na wakacje wyglądać jak człowiek 🙂 Z jednej strony to całkiem sporo ale z drugiej 15kg to też nie mało. Ostro biorę się za treningi.

Mam nadzieję że mój nowy nabytek tj. suplement BCAA spełni swoje zadanie i pozwoli mi w szybkim tempie wyrzeźbić mięśnie a ostatecznie zbudować tzw. kaloryfer. Byłoby dobrze gdybym miał w domu rowerek ale niestety w tej chwili nie mam go gdzie nawet postawić. Na bieganie jest trochę za zimno i jedyne co robię to siłownia. To trochę mało ale podobno wiosna idzie więc wrócę do intensywnego biegania.

Skomentuj

