Pierwszy zakup

Pierwsza wizyta w sklepie bez zamiaru zakupów i pierwszy zakup za namową sprzedawcy 🙂 Tak właśnie zaczęła się sobota, kiedy to z kumplem postanowiłem iść na zwiady do sklepu z odżywkami. Nie planowałem zakupu chciałem się tylko zorientować w cenach i asortymencie….. no ale ostatecznie ugiąłem się pod namową sprzedawcy i zakupiłem swoje pierwsze aminokwasy BCAA :-)))

olimp_bcaa

Zobaczymy jakie będą efekty, na razie mogę tylko pochwalić smak tej odżywki bo jest pyszna. O efektach napiszę później jak już będę miał coś do powiedzenia.

Skomentuj

